Mesaje din reclame: cum le construiești pentru a vinde

Mesaje din reclame: cum le construiești pentru a vinde

În momentul în care alegem să punem ceva pe piață trebuie să știm absolut tot despre acel serviciu sau produs, pentru a construi mesaje specifice și relevante. Astfel, dacă suntem informați 100%, vom știi și cum să-l vindem. 

Ce problemă rezolvă și cum face asta

Este bine să se pună accentul pe soluția pe care acest produs sau serviciu le-o oferă consumatorilor săi. Prima dată ne dăm seama din ce fel de necesitate a apărut pe piață și spunem că am găsit soluția.

Nu trebuie să fie mesaje de tipul „WOW. WOW. WOW. Am găsit leacul suprem”, ci mai mult cu menționarea problemei și rezolvarea acesteia într-un mod normal și natural.

Originalitatea, inovația și amuzamentul în mesaje

Din ce în ce mai mult oamenii relaționează foarte bine cu umorul. Indiferent dacă este în online, pe TV sau stradal, le vei atrage mai mult atenția potențialilor clienți cu ceva mai amuzant decât cu ceva banal. Originalitatea și inovația fac și ele parte din acele elemente care compun un mesaj de succes.

Astfel, cred că cel mai bine ar fi să iei lucrurile pe care le știi despre produsul sau serviciul tău și să le transmiți într-o manieră catchy și funny.

mesaje

Realitatea din mesaje

Oamenii nu mai sunt atrași de exagerări, de replici spuse ca pe poezie sau de mesaje care dau impresia că ar fi false din start.

Realitatea este cea mai bună, pentru că așa publicul tău țintă se va regăsi în situațiile respective. Ori asta, ori umorul și satirizarea situațiilor în care ne aflăm (exemplu, reclama de la catmobile cu Micutzu).

Punerea accentului pe anumite trăsături ale produsului sau serviciului oferit

Descoperă ce calități are ceea ce dai către public și pune accentul pe ele.

Poate fi vorba despre:

  • Preț
  • Calitatea premium
  • Diferențierile față de competiție
  • Ideile inovative și originalitatea
  • Modul de funcționare
  • Tipul de consumatori deja existenți etc

Astfel, poți să vinzi ceva doar alegând mesajul potrivit pentru viitori tăi clienți, cât și pentru consumatorii actuali.

Noi suntem Upscale Accelerator,  agenție de marketing

Succes!


Leave a Reply

Your email address will not be published.