Cum știi că designul la care lucrezi este finalizat

Cum știi că designul la care lucrezi este finalizat

Cu cât lucrezi mai mult la un design cu atât îți dai seama mai mult că încă există elemente ce pot fi îmbunătățite. Mereu vei lucra la variante alternative ale unui design pentru a-l putea determina pe cel mai potrivit, iar asta va da naștere indeciziei: 

Am ajuns într-un punct destul de bun cu designul sau mai trebuie să lucrez la el?

Pentru a ști că într-adevăr ești la finalul unui design îți poți pune câteva întrebări la care să răspunzi pentru a fi sigur că ai bifat caracteristicile principale: 

  • Se înțelege prin design mesajul pe care trebuie să-l transmit?
  • Sunt elementele vizuale clare?
  • Este potrivit design-ul pentru publicul țintă?
  • Atrage atenția?
  • Este specific brandului?

Se înțelege prin design mesajul pe care trebuie să-l transmit?

Un design are menirea să transmită o informație printr-o reprezentare vizuală explicativă și atractivă. Asigură-te că designul nu doar arată bine, ci și transmite mesajul dorit într-o manieră eficientă. Este important ca publicul să înțeleagă cu ușurință ideile care i se prezintă.

Sunt elementele vizuale clare?

Cum spuneam și mai devreme, elementele vizuale susțin informația transmisă către public. Așadar, este important ca această informație să fie corelată cu reprezentarea vizuală într-un mod cât mai clar. Iar prin claritate mă refer la faptul că materialul trebuie să poată fi înțeles de oricine cu ușurință.

Este potrivit design-ul pentru publicul țintă?

Aceeași informație poate fi transmisă în moduri diferite în funcție de audiența vizată. Având profile diferite de consumatori, vizualurile trebuie să se plieze pe interesele și punctele de atracție ale publicului țintă. Astfel, trebuie să te pui în pielea consumatorilor să vezi dacă vizualul creat îi reprezintă și dacă îi va atrage să acționeze în privința sa.

design

Atrage atenția?

Este designul destul de atractiv încât să atragă atenția majorității publicului de la prima interacține? Asigură-te că în vizualul tău există cel puțin un element bine evidențiat, care să atragă atenția într-un fel sau altul. Poate fi vorba de un titlu care are un efect mai spectaculos, de o imagine cu un impact mai puternic sau orice altceva.

Este esențial ca elementul care atrage cel mai mult atenția să trimită mai departe în vizual consumatorul către informațiile importante. Elementul vizual care are impactul cel mai mare nu trebuie să reprezinte neapărat și informația cea mai importantă, dar trebuie să o pună în evidență.

Este specific brandului?

Bineînțeles, informația transmisă și gradul de relevanță al desingului pentru public sunt foarte importante. Dar toate acestea nu pot funcționa fără a aduce și o parte din identitatea vizuală a brandului în design. Oamenii sunt atrași de ceea ce reprezintă un interes pentru ei, iar în multe cazuri brandul în sine poate reprezenta acel interes.

Astfel, dacă consumatorul a mai auzit de brand înainte sau chiar a mai achiziționat produse sau servicii de la el, îl va recunoaște într-un vizual. De aceea e important să păstrezi un design specific brandului.

Noi suntem Upscale Accelerator,  agenție de marketing

Succes!