Feedback-ul și importanța lui în viața noastră profesională

Feedback-ul și importanța lui în viața noastră profesională

Ce este un feedback?

Feedback-ul, în general, este modul prin care îi spui unei persoane dacă este bine sau nu cum și-a făcut treaba. Feedback-ul pozitiv este destul de ușor de dat (să feliciți pe cineva pentru o treabă bună făcută), dar cel negativ, chiar dacă este un pic mai greu de dat, cât și de gestionat, poate fi constructiv. Așa că nu trebuie să ne fie teamă de el. 

În același timp, de obicei când vorbim de o agenție, feedback-urile vin sub forma unei sesiuni de dat și primit mailuri în care se discută modul în care un livrabil trebuie să fie în forma lui finală. Dacă ești de partea clientului, atunci trimiți feedback-uri celui pe care l-ai angajat, pentru a-i spune dacă mai trebuie făcute modificări. Dacă ești de partea cealaltă, poți trimite feedback-uri în legătură cu ce ți s-a cerut să faci, în cazul în care nu crezi că ar fi cea mai bună opțiune. 

Principalul scop al feedback-urilor, oriunde și sub orice formă ar fi ele, este o bună comunicare.

Când este necesar?

Cam tot timpul. La fiecare proiect la care lucrezi, livrabilele tale vor fi supuse unui feedback. Este foarte greu să faci totul din prima așa cum își imaginează clientul. Așa că nu te stresa dacă ai impresia că nu faci exact ce trebuie, pentru asta s-au inventat feedback-urile, iar în caz că ești foarte mândru de ceea ce ai lucrat, dar primești un mail în care ți se spune că trebuie să faci multe modificări, nu fi dezamăgit. Clientul, indiferent de ceea ce faci, îți va trimite feedback

feedback

Cu ce te ajută mai exact?

Feedback-urile sunt foarte utile indiferent de profesie, pentru că, prin ele, poți înțelege mult mai clar ce se vrea de la tine. Să spunem că ai terminat primul draft și ești îndoit dacă este exact ce trebuie. Cum ar fi fost să-l postezi direct, fără să primești niciun fel de sugestie înainte despre ce ar putea fi îmbunătățit?

Te învață unde te plasezi și la ce mai ai de lucart.

Cât de importante sunt feedback-urile?

Conform HR central, feedback-ul constructiv este vital pentru dezvoltarea continuă a angajaților. Feedback-ul clarifică așteptările, îi ajută pe oameni să învețe din greșelile lor și creează încredere.

Noi suntem Upscale Accelerator,  agenție de marketing

Succes!


Leave a Reply

Your email address will not be published.