Marketing – 5 motive pentru care este necesar la început

Marketing – 5 motive pentru care este necesar la început

Cum ajută marketing-ul? Fiecare antreprenor pornește la drum având un scop în minte. Aceste scopuri pot fi împărțite în 2 categorii mari:

  1. Să câștige destul cât să ducă un trai bun
  2. Să crească continuu și constant

Indiferent de scop, cu siguranță îl alegi pentru că îți este convenabil. Această postare este dedicată antreprenorilor la început de drum, indiferent de scopul propus. Marketingul reprezintă interacțiunea directă și indirectă a afacerii tale cu consumatorul, având scopul de a vinde.

Indiferent că vinzi sa nu, marketingul îți sare în ajutor pe următoarele direcții:

1.     Din același motiv ca oricare alt business

Pentru a crește valoarea tranzacționată între afacere și clienți.

Mulți antreprenori folosesc promovarea fără marketing pentru a capta cotă de piață. Această metodă aduce afacerea aproape de clienții ei pe diferite canale unde aceștia pot fi găsiți. Fără marketing vei duce o luptă constantă cu competitorii tăi.

Marketingul îți vine în ajutor dacă vrei să te diferențiezi și să-ți direcționezi vânzările către un nou public.

2.     Marketing – te ajută să te bucuri servind clientul

Pentru a-ți face plăcere activitatea de zi cu zi, cu siguranță îți dorești să ai clienții potriviți. Profilul clientului potrivit este simplu: îți este ușor să îl servești. Marketingul te ajută să identifici trăsăturile comune ale acestor clienți și să le grupezi într-o imagine a clientului ideal. Astfel, îl vei găsi mai ușor.

marketing

3.     Te ajută să-ți încânți clienții

Prin definirea trăsăturilor clientului ideal, mecanismul afacerii tale începe să meargă din ce în ce mai lin. Așadar, pentru că vei putea schimba orice client cu cel potrivit, tu te vei concentra pe lucrurile importante ție.

Nu îți imagina că orice problemă ai avea va dispărea în neant. Partea umană a afacerii, interacțiunea cu clientul este aspectul de care se ocupă marketingul.

4.     Scade costurile folosite pentru atragerea clienților

Poți folosi trăsăturile clientului ideal pentru a-l căuta în marea de oameni. Pentru că deja știi care sunt trăsăturile acestor persoane, ce îți rămâne de făcut este să găsești metodele prin care poți începe conversația.

Segmentarea și vizarea publicul țintă relevant afacerii tale are ca scop principal dezvoltarea metodelor promovare la un cost optim pentru rezultate.

De cele mai multe ori, ca să te poți adresa clientului ai nevoie de intermediari, sau prestatori de servicii. Acești intermediari fac legătura între tine și publicul țintă și îți transmit mesajul mai departe.

5.     Te ajută să fi responsabil față de tine, de clienții tăi și față de societate

Scopul nu scuză mijloacele! Dorința de îmbogățire și faimă nu este o scuză pentru lipsa responsabilității față de clienți și societate.

În esență, marketingul privește legătura între afacere și societate și are ca scop întărirea acelei legături. Marketingul te ajută să-ți găsești mesajul valoros, relevant și cu impact pentru audiență. În același timp este filtrul care asigură standarde ridicate pentru fiecare mesaj transmis în numele organizației.

De ce marketing?

Marketingul nu este o persoană, un set de activități specifice sau o firmă care face graphic design. Marketingul este un set de întrebări simple care să te ajute să-ți atingi scopul.

Sfatul meu: sunt multe întrebări care nu merită puse, așa că de ce să-ți pierzi timpul cu ele? Folosește marketingul ca să găsești întrebările relevante afacerii tale!

Noi suntem Upscale Accelerator,  agenție de marketing

Succes!


One response to “Marketing – 5 motive pentru care este necesar la început”

Leave a Reply

Your email address will not be published.