Procesul de creație al unui material publicitar de succes

Procesul de creație al unui material publicitar de succes

Pentru realizarea unui material publicitar de success, copywriter-ul și graphic designer-ul sunt esențiali în procesul de creație. Aceștia, pe baza unui brief, colaborează pentru a pune cap la cap diverse elemente, astfel încât materialul final să acopere cerințele clientului într-un mod creativ. Echipa de creație va fi mereu formată de reprezentanții celor două componente, vizual și text.

Procesul de creație

În primă fază, atât copywriter-ul cât și graphic designer-ul, lucrează individual la mai multe variante de text/vizual. Cele două componente vor fi combinate, astfel luând naștere o primă versiune neșlefuită a unui material publicitar. În continuare, procesul de creație va consta în modificarea, respectiv îmbunătățirea materialului până ce se va ajunge la o variantă finală convenabilă.

Exemple

În cazul unei postări în social media, în faza incipientă, graphic designer-ul se va ocupa de crearea unui template (alegerea și combinarea culorilor, font-urilor, efectelor vizuale și a elementelor reprezentative), iar copywriter-ul se va ocupa de crearea conținutului de tip text într-o manieră creativă și atractivă pentru public.

După combinarea celor două componente se lucrează la ajustarea postării ca un întreg. Scopul este cel de a face textul și vizualul să se completeze unul pe celălalt atât din punct de vedere al aspectului cât și al informației transmise. În final, postarea trebuie să capete claritate din toate punctele de vedere pentru publicul țintă.

procesul

Conflictele care pot apărea în procesul de creație

Este normal ca pe parcurs să apară diverse neînțelegeri în echipă, întrucât fiecare are o viziune proprie. Pentru a rezolva un conflict de acest tip se încearcă mereu, prin intermediul unor discuții argumentate, ajungerea la o cale de mijloc. Alte conflicte pot fi generate și de realizarea task-urilor, membrii echipei depinzând unii de ceilalți. 

Experiență

O echipă bine sudată are în spate multe experiențe comune care au ajutat la învățarea punctelor tari și a punctelor slabe a fiecărui membru. Mai concret, cum să abordezi omul de lângă tine, cum comunici cu el astfel încât colaborarea să fie una de succes. În acest mod membrii se completează unii pe ceilalți, cooperând în mod eficient.

 

Noi suntem Upscale Accelerator,  agenție de marketing

Succes!


Leave a Reply

Your email address will not be published.