Succesul colaborării dintre antreprenor și agenția de marketing

Succesul colaborării dintre antreprenor și agenția de marketing

De unde provine succesul colaborării dintre antreprenor și agenția de marketing? 

Câteodată avem senzația ciudată de parcă am vrea să mâncăm ceva, dar nu știm ce. Uneori acea poftă ne împinge spre magazin unde petrecem câteva minute bune căutând acel produs care să ne satisfacă dorințele.

Acest proces poate avea 2 rezultate:

  1. Suntem împliniți – ne satisfacem pofta prin produsul cumpărat
  2. Suntem frustrați – produsul cumpărat nu a fost cel potrivit

Antreprenorul și agenția de marketing

Același proces se aplică și antreprenorului în căutarea agenției sau marketerului potrivit pentru afacerea sa.

În cazul antreprenorului, depinde cât de bine cunoaște el gustul a ceea ce-și dorește. Asta determină rata de succes în îndeplinirea așteptărilor sale de către agenție.

Să-și cunoască așteptările și dorințele pentru afacerea sa este un pas important pe care antreprenorul ar trebui să-l facă înainte să-și aleagă colaborarea.

Este de datoria antreprenorului să știe ce vrea „să mănânce”. Dar, în aceeași măsură, este și datoria agenției să afle cât mai bine ce-și dorește antreprenorul. Astfel încât serviciile pe care le oferă să fie concentrate pe rezultatele dorite și așteptări.

Ca antreprenor, dorințele principale, cel puțin la început de drum, se învârt în jurul ideii „mai multe vânzări”.

succesul

Succesul

În cadrul acestei colaborări, succesul stă în detalii.

Astfel, pașii sunt:

  1. clarificarea așteptărilor,
  2. stabilirea planului
  3. agrearea planului de ambele părți
  4. implementare

Sfatul meu este să nu săriți pași.

Deși poate părea mai rapid, mai ușor, mai ieftin, mai profitabil să oferi un serviciu standard pentru toți clienții, s-ar putea ca mulți dintre ei să aibă nevoie de ceva mai mult sau mai puțin diferit.

Din poziția de agenție de marketing, succesul clientului tău este și responsabilitatea ta, indiferent că pregătești un livrabil sau o întreagă campanie.

Clientul este concentrat pe multe aspecte ale afacerii sala fără de care aceasta nu poate exista. Pentru el, marketingul poate fi, simplu pus: promovare. În spatele acestui termen, promovare, pot sta atât de multe alte așteptări neclarificate pe care, apelând la serviciile tale, se așteaptă să le îndeplinești.

Noi suntem Upscale Accelerator,  agenție de marketing

Succes!


Leave a Reply

Your email address will not be published.