Task de succes: 7 pași simpli pentru îndeplinirea lui

Task de succes: 7 pași simpli pentru îndeplinirea lui

1. Înțelegere task

Primul și cel mai important lucru din procesul de creație este să înțelegi exact ce ai de făcut, mai ales când vine vorba de un task. În momentul în care știi la ce rezultat ar trebui să ajungi, îți va fi mult mai ușor să îți faci o idee și despre ceilalți pași. Pune întrebări, spune dacă ești confuz în legătură cu ceva și nu îți fie frică să verifici dacă ai înțeles bine.

2. Fă research

Documentează-te! Omul bine pregătit va avea întotdeauna un cuvânt de spus. Așa că, indiferent de ce ai de făcut, ai grijă să știi exact despre ce vorba. Citește, vezi ce s-a mai scris sau făcut în trecut despre asta și asigură-te că găsit cam tot ce se putea pe subiectul respectiv.

3. Structurează-ți bine ideile pe care le ai pentru task

Este foarte important să fii organizat și să ai ideile bine puse la punct. Evident că la începutul oricărui proiect/text/cerință este un adevărat haos, dar pe parcurs, în momentul în care lucrurile încep să prindă contur, încearcă să-ți pui ideile în ordine. Te va ajuta enom să știi cam pe unde ești și ce trebuie să mai faci!

4. Fă brainstorming până ajungi la cea mai bună variantă

Nu-ți fie teamă să încerci variante diferite. Este chiar indicat să îți antrenezi creierul printr-o sesiune intensă de gândit asupra unei teme. Brainstormingurile, fie că sunt în echipă sau nu sunt, de multe ori, reprezintă drumul către reușită.

task

5. Abordează subiectul din mai multe unghiuri

Epuizează toate alternativele. Nu îți impune nicio limită în timpul procesului de creație. Dacă simți că ai urmat o cale care nu duce la succes, schimbă perspectiva și ia-o de la început. Este bine să ai mintea deschisă către orice idee sau oportunitate, pentru că niciodată nu știi de unde apare ideea aia genială.

6. Asigură-te că ceea ce scrii este adevărat – foarte important într-un task

În cazul în care ai de făcut o descriere de produs, un text sau un mesaj, ai grijă să transmiți realitatea. Știu că în ziua de azi adevărul nu este o prioritate, dar crede-mă că nu ai vrea să fii luat la rost sau, chiar mai rău, să te găsești în mijlocul unui scandal mediatic sau de reputație din cauza unei minciuni. Dacă vrei să fii luat în serios, atunci fii sigur că verifici și că sursele tale sunt bune.

7. Gândește-te mereu la ce își dorește clientul și la ce ar atrage publicul

Clientul este pe primul loc. Așa că, indiferent de ce faci, el trebuie să se afle mereu „undeva în spatele capului tău”. Însă, asta nu înseamnă că nu îi poți prezenta și ideile tale. Tu ești specialistul în domeniu și dacă crezi că idea ta ar prinde mai bine la public decât ce își dorește el, atunci ai datoria de a-i spune. Indiferent de răspunsul lui, tu ți-ai făcut treaba!

Sfat! Ai grijă la plagiat! Deși poate trăiești cu gândul că nu ți se poate întâmpla ție, țin să te anunț că se poate! Menționează fiecare sursă că nu te costă nimic. Evită să iei ideile identic sau să reformulezi doar superficial, pentru că poți întâmpina probleme foarte ușor.

Copywriting – ce trebuie să știi înaite să începi

Noi suntem Upscale Accelerator,  agenție de marketing

Succes!


Leave a Reply

Your email address will not be published.