Vizualuri pentru social media: elemente și compoziție

Vizualuri pentru social media: elemente și compoziție

Platformele din social media sunt folosite de majoritatea businessurilor în ziua de azi. Pe lângă faptul că rețelele sociale sunt o modalitate bună de promovare, acestea pot oferi multe alte avantaje. 

Printre acestea se numără vizibilitatea, interacțiunea cu publicul sau transmiterea de informații. Totuși, maniera în care sunt transmise toate aceste lucruri are un impact puternic.

Orice mesaj ai promova în social media, din punct de vedere vizual trebuie să fie destul de captivant, astfel încât publicul să se oprească asupra lui.

Cum folosește publicul social media

Cu toții facem asta. Dăm scroll prin contentul de pe rețelele sociale, de cele mai multe ori fără a citi sau vedea toate detaliile unei postări. Ne oprim doar asupra celor care reprezintă un interes pentru noi sau care ne atrag atenția. Lucrul acesta se întâmplă din cauza nivelului crescut de conținut și lipsei autenticității.

Postările nu se diferențiază între ele foarte mult, chiar dacă informațiile pe care le transmit pot fi utile. Din acest motiv atenția oamenilor nu este ușor de captat.

social media

Elementele dintr-un vizual

Un vizual pentru o postare de pe o rețea socială conține mai multe elemente. Acestea sunt textul și imaginile sau ilustrațiile care susțin informația.

Ținând cont de faptul că majoritatea oamenilor văd aceste postări de pe telefon, trebuie să te asiguri că toate elementele din vizual au dimensiuni potrivite astfel încât totul să fie vizibil și de pe un dispozitiv cu un ecran mai mic.

Textul trebuie să fie lizibil fără ca ei să deschidă efectiv postarea, iar imaginile destul de captivante încât să le atragă atenția.

Bineînțeles, toate elementele dintr-o postare trebuie să fie conectate între ele, să aibă sens ca o unitate. Totuși, pentru a depăși problema scroll-ului continuu al utilizatorilor, măcar un element trebuie evidențiat într-un fel sau altul. Acest lucru se poate face fie prin design-ul template-ului postării, fie prin diverse efecte aplicate pe text sau pe imagini. Important este să fii original, autentic.

Compoziție

Fiind vorba de social media, trebuie să ai mereu în vedere faptul că pe aceste platforme informația transmisă este compactă. Așadar, nu ar trebui să existe foarte mult text, primordiale fiind imaginile sau ilustrațiile care pot capta cu mult mai multă ușurință atenția publicului.

Elementele din vizual trebuie să fie spațiate pentru a fi ușoare de urmărit. Trebuie să fie simetrice pentru ca postarea să fie echilibrată. Și nu în ultimul rând, nu trebuie să fie foarte încărcată cu informații și detalii pentru că în acest mod ar fi obositoare și neplăcută vizual și în același timp ar crește posibilitatea ca mesajul transmis să nu fie înțeles pe deplin.

Noi suntem Upscale Accelerator,  agenție de marketing

Succes!


Leave a Reply

Your email address will not be published.